Specjalność - Reklama i kreowanie wizerunku
W trakcie procesu dydaktycznego studenci przygotowywani są do podjęcia pracy w m.in.: w agencjach reklamowych, działach marketingu, firmach eventowych, działach komunikacji wewnętrznej oraz przedstawicielstwie handlowym. Dzięki zajęciom z zakresu wiedzy o mediach i podstawom dziennikarstwa studenci mogą także pełnić rolę rzeczników prasowych biur poselskich lub instytucji państwowych.
Optymalne połączenie zajęć teoretycznych i ćwiczeń wyposaża studentów w fachową wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Główne cele zajęć to kształcenie zdolności z zakresu:
- planowania strategii reklamowej i podstaw marketingu,
- kreowania wizerunku osób i firmy (public relations, corporate indentity),
- perswazyjnego zastosowania języka w mowie i piśmie (retoryka, erystyka),
- tworzenia poprawnego i skutecznego tekstu promocyjnego (copywriting, creative writining),
- współpracy z mediami (prasa, radio, telewizja) w tym – umiejętność zachowania się „przed kamerą”, tworzenie tekstów medialnych, świadomość artykulacyjna i emisja głosu,
- praktycznej znajomość podstaw prawnych reklamy i public relations,
- komunikacji interpersonalnej.