Kurs „SIŁA MARKI LOKALNEJ” /„LOCAL BRAND POWER”
Kurs kierowany jest do szerokiego grona odbiorców, bez określenia wymaganego wykształcenia, na kurs mogą być przyjęte wszystkie chętne osoby, które zainteresowane są efektywną promocją własnej działalności, a w szczególności mali przedsiębiorcy.
Celem Kursu jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy, a przede wszystkim wykształcenie umiejętności w zakresie budowania marki.
Absolwent kursu doskonalącego „Siła marki lokalnej” ma wiedzę, czym jest marka, zna zasady jej budowania – w tym zwłaszcza marki lokalnej lub regionalnej – i potrafi ocenić jej wartość biznesową. Umie określić ideę i misję marki, jak również ustalić grupę docelową odbiorców, dokonując analizy trendów rynkowych. Orientuje się w przestrzeni komunikacyjnej biznesu, mając świadomość roli narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Potrafi zaprezentować markę kontrahentom i konsumentom, jest skuteczny we współpracy z mediami, także w sytuacjach kryzysowych. Wykorzystuje dobre praktyki, stosując się do zasad rzetelności i uczciwości w działaniach biznesowych, w tym również medialnych w zakresie PR i reklamy.
PLAN KURSU
| Nazwa zajęć | Wykład (liczba godzin) | Ćwiczenia/ Seminaria (liczba godzin) | Laboratorium/ Pracownia (liczba godzin) | Forma zaliczenia |
1. | Podstawy komunikacji | 3 | | | Test wejścia/wyjścia |
2. | Istota marki | | 9 | | Dyskusja |
3. | Promocja marki | | | 9 | Projekt |
4. | Narzędzia komunikacji – język | | 9 | | Projekt |
5. | Narzędzia komunikacji – obraz | | | 9+5* | Projekt |
6. | Nowe media dla lokalnej przedsiębiorczości | | | 9+5* | Projekt |
7. | Współpraca z mediami | | 6 | | Projekt |
8. | Prezentacja i autoprezentacja | | | 3 | Prezentacja |
9. | Ochrona własności intelektualnej dla małych przedsiębiorstw | 3 | | | Test |
Razem: | 6 | 24 | 30+10* | | |
*godziny dodatkowe na zajęcia warsztatowe w grupach
Kurs prowadzony jest w formie stacjonarnej, w języku polskim. Warunkiem ukończenia Kursu jest uczestniczenie w zajęciach, uzyskanie zaliczeń ze wszystkich modułów. Po zakończeniu Kursu słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia kursu „Siła marki lokalnej”/„Local brand power”
Rekrutacja przeprowadzana jest na podstawie złożenia wymaganych dokumentów do wypełnienia limitu miejsc. Rekrutacja w ramach kursu dokształcającego jest otwarta i odbywa się na podstawie analizy złożonych dokumentów. Warunkiem przyjęcia jest przesłanie w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
- wniosek o przyjęcie na kurs dokształcający TUTAJ
- kserokopie dowodu tożsamości
Dokumenty w formie skanów należy przesłać do Biura Obsługi Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM na adres:
sekr.WPA@amu.edu.pl wpisując w tytule „Siła marki lokalnej”.
Opłata za kurs wynosi 1800 zł. TUTAJ (przekierowanie do info, jak zapłacić) Opłatę ponosi kursant. Kurs może być dofinansowany przez instytucję zewnętrzną (np. samorządową) w całości lub części.
Kierownik Kursu: prof. UAM dr hab. Piotr Łuszczykiewicz