Specjalność - Dziennikarstwo i kreowanie wizerunku
Program studiów ułożony został tak, by absolwenci spełniali wymagania stawiane przez rynek i z powodzeniem aplikowali na stanowiska w m.in. redakcjach gazet i czasopism, rozgłośniach radiowych, ośrodkach telewizyjnych oraz biurach prasowych instytucji państwowych.
Odpowiednie proporcje między zajęciami wykładowymi i ćwiczeniami wyposażają studentów w fachową wiedzę, rozwijając jednocześnie dziennikarski warsztat. W związku z tym kształcenie skupia się szczególnie na zagadnieniach związanych z:
- gatunkami wypowiedzi dziennikarskiej,
- poprawnym tworzeniem tekstów medialnych,
- praktyczną znajomością podstaw prawa prasowego i etyki dziennikarskiej,
- specyfiką języka mediów (prasa, radio, telewizja),
- kulturą funkcjonowania w przestrzeni medialnej
- umiejętnością zachowania się „przed kamerą”,
- podstawami emisji głosu,
- kreowaniem wizerunku osób, firm, produktów,
- negocjacjami i mediacjami.