Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla pracownika
  • Erasmus
  • Biblioteka
WP-A
Aktualności O Wydziale Władze Struktura Wydziału Rada Filii Gremia wydziałowe Rady Programowe Kierunków Studiów Zarządzenia Dziekana Biuro Obsługi Wydziału Biuro Obsługi Studenta Wydawnictwo Położenie
Życie Wydziału
Koncerty Konferencje i seminaria Konkursy Wystawy Inne wydarzenia Działalność studentów Jakość kształcenia
Inne
Kurs „Siła marki lokalnej” /„Local brand power” Uniwersytet Otwarty Studia podyplomowe Stowarzyszenie Artem Docendi Wynajem Parking Zamówienie publiczne
Szybkie linki
Strona główna UAM USOSweb Microsoft o365 E-learning Eduroam Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa UAM Biblioteki
 
Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu Strona główna Inne Kurs „Siła marki lokalnej” /„Local brand power”

Kurs „Siła marki lokalnej” /„Local brand power”

Kurs kierowany jest do szerokiego grona odbiorców, bez określenia wymaganego wykształcenia, na kurs mogą być przyjęte wszystkie chętne osoby, które zainteresowane są efektywną promocją własnej działalności, a w szczególności mali przedsiębiorcy. 

Celem Kursu jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy, a przede wszystkim wykształcenie umiejętności w zakresie budowania marki. 

Absolwent kursu doskonalącego „Siła marki lokalnej” ma wiedzę, czym jest marka, zna zasady jej budowania – w tym zwłaszcza marki lokalnej lub regionalnej – i potrafi ocenić jej wartość biznesową. Umie określić ideę i misję marki, jak również ustalić grupę docelową odbiorców, dokonując analizy trendów rynkowych. Orientuje się w przestrzeni komunikacyjnej biznesu, mając świadomość roli narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Potrafi zaprezentować markę kontrahentom i konsumentom, jest skuteczny we współpracy z mediami, także w sytuacjach kryzysowych. Wykorzystuje dobre praktyki, stosując się do zasad rzetelności i uczciwości w działaniach biznesowych, w tym również medialnych w zakresie PR i reklamy.

 

PLAN KURSU

 

Nazwa zajęć

Wykład

(liczba godzin)

Ćwiczenia/

Seminaria

(liczba godzin)

Laboratorium/

Pracownia

(liczba godzin)

Forma zaliczenia

1.

Podstawy komunikacji

3

 

 

Test wejścia/wyjścia

2.

Istota marki

 

9

 

Dyskusja

3.

Promocja marki

 

 

9

Projekt

4.

Narzędzia komunikacji – język

 

9

 

Projekt

5.

Narzędzia komunikacji – obraz

 

 

9+5*

Projekt

6.

Nowe media dla lokalnej przedsiębiorczości

 

 

9+5*

Projekt

7.

Współpraca z mediami

 

6

 

Projekt

8.

Prezentacja i autoprezentacja

 

 

3

Prezentacja

9.

Ochrona własności intelektualnej dla małych przedsiębiorstw

3

 

 

Test

Razem:

6

24

30+10*

 

 

 *godziny dodatkowe na zajęcia warsztatowe w grupach 

 

Kurs prowadzony jest w formie stacjonarnej, w języku polskim. Warunkiem ukończenia Kursu jest uczestniczenie w zajęciach, uzyskanie zaliczeń ze wszystkich modułów. Po zakończeniu Kursu słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia kursu „Siła marki lokalnej”/„Local brand power”

Prowadzący TUTAJ (wizytówki-zdjęcia)

Rekrutacja przeprowadzana jest na podstawie złożenia wymaganych dokumentów do wypełnienia limitu miejsc. Rekrutacja w ramach kursu dokształcającego jest otwarta i odbywa się na podstawie analizy złożonych dokumentów. Warunkiem przyjęcia jest przesłanie w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:

  1. wniosek o przyjęcie na kurs dokształcający TUTAJ
  2. kserokopie dowodu tożsamości 


Dokumenty w formie skanów należy przesłać do Biura Obsługi Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM na adres: sekr.WPA@amu.edu.pl wpisując w tytule „Siła marki lokalnej”. 

Opłata za kurs wynosi 1800 zł. TUTAJ (przekierowanie do info, jak zapłacić) Opłatę ponosi kursant. Kurs może być dofinansowany przez instytucję zewnętrzną (np. samorządową) w całości lub części. 

Kierownik Kursu: prof. UAM dr hab. Piotr Łuszczykiewicz 


Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu, ul. Nowy Świat 28-30 62-800 Kalisz, tel. +48 61 829 64 20, fax. +48 61 829 64 21, e-mail: sekr.wpa@amu.edu.pl

Deklaracja dostępności

Tłumacz języka migowego: uam.jns.pl 

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.