Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla pracownika
  • Erasmus
  • Biblioteka
WP-A
Aktualności O Wydziale Władze Struktura Wydziału Rada Filii Gremia wydziałowe Zarządzenia Dziekana Biuro Obsługi Wydziału Biuro Obsługi Studenta Wydawnictwo Położenie
Życie Wydziału
Koncerty Konferencje i seminaria Konkursy Wystawy Inne wydarzenia Działalność studentów Rady Programowe Kierunków Studiów Jakość kształcenia
Inne
IAS Invited Lecture Series in Issues in Second Language Learning and Teaching Kurs „Siła marki lokalnej” /„Local brand power” Uniwersytet Otwarty Studia podyplomowe Stowarzyszenie Artem Docendi Wynajem Zamówienie publiczne
Szybkie linki
Strona główna UAM USOSweb Microsoft o365 E-learning Eduroam Struktura organizacyjna UAM Książka adresowa UAM Biblioteki
 
Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu Strona główna Życie Wydziału Konferencje i seminaria I Międzynarodowe Sympozjum Naukowe z cyklu „Arteterapia w wielokulturowej przestrzeni”

I Międzynarodowe Sympozjum Naukowe z cyklu „Arteterapia w wielokulturowej przestrzeni”

W dniach 08-09 października 2013 r. na Wydziale Pedagogiczno-Artystycznym w Kaliszu odbyło się I Międzynarodowe Sympozjum Naukowe z cyklu „Arteterapia w wielokulturowej przestrzeni”. Prelegenci z Białorusi, Łotwy, Meksyku oraz Polski rozmawiali na temat wpływu arteterapeutycznych oddziaływań na rozwój osobisty przy wykorzystaniu różnorodności kulturowej i artystycznej. Wymiana doświadczeń pedagogów, psychologów, artystów i arteterapeutów sprzyjała dyskusji nad  stanem arteterapii jako dziedziny nauki i praktyki w ujęciu interdyscyplinarnym zarówno w sferze edukacyjnej jak i społecznej.

Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu, ul. Nowy Świat 28-30 62-800 Kalisz, tel. +48 61 829 64 20, fax. +48 61 829 64 21, e-mail: sekr.wpa@amu.edu.pl

Deklaracja dostępności

Tłumacz języka migowego: uam.jns.pl 

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.