Szanowni Państwo,
w związku z obowiązkiem nauczania zdalnego w nowym roku akademickim 2020/2021 Ośrodek Wsparcia Kształcenia na Odległość przygotowuje cykl webinariów i szkoleń „Cyfrowy UAM” dla pracowników dydaktycznych naszej uczelni.
W październiku organizujemy webinarium ogólnouczelniane „Teams i Moodle” na poziomie podstawowym. Będzie ono prowadzone w formie demonstracji MS Teams, wybranych aplikacji Office’a 365 oraz platformy Moodle ze szczególnym uwzględnieniem sposobów wykorzystania Teams do nauczania synchronicznego i Moodle – do asynchronicznego. Każde webinarium poprowadzi pięciu wykładowców, dzięki czemu podczas wystąpienia jednego prelegenta pozostali, korzystając z Czatu, będą mogli odpowiadać na pytania Słuchaczy. (Szczegółowy program webinarium zostanie dodany do Kalendarza Teams przy zaplanowanych spotkaniach).
Przewidujemy pięć edycji tego webinarium. Pierwsze trzy terminy to 5, 9 i 12 X (po dwie godziny lekcyjne). Oto linki do tych spotkań:
5.10.2020 r., godz. 18.00-19.30
9.10.2020 r., godz. 18.00-19.30
12.10. 2020 r., godz. 18.00-19.30
Po 15 X zostaną podane kolejne dwa terminy, w tym jeden przedpołudniowy. Stosowna informacja zostanie zamieszczona na stronie Ośrodka Wsparcia Szkolenia na Odległość. W każdym webinarium może wziąć udział kilkaset osób. Natomiast jeszcze w październiku powiadomimy Państwa o naborze na szkolenia czterogodzinne w grupach kilkunastoosobowych. Edycja tych szkoleń może objąć cały rok akademicki 2020/2021, a program będzie dostosowywany każdorazowo do poziomu i potrzeb dydaktycznych danej grupy.
Zachęcamy wszystkich Nauczycieli Akademickich do wzięcia udziału w naszych webinariach i szkoleniach.
prof. UAM dr hab. Bogdan Hojdis
dyr. Ośrodka Wsparcia Kształcenia na Odległość
Informację wprowadził/a: Konrad Szambelan
Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu, ul. Nowy Świat 28-30 62-800 Kalisz, tel. +48 61 829 64 20, fax. +48 61 829 64 21, e-mail: sekr.wpa@amu.edu.pl
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.